امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 7 سال و 15 روز سن داره

دفتر خاطراتی برای پسرم

انتخاب نام امیرحسین در شب قبل از تولد

1396/1/23 11:46
نویسنده : زهرا
92 بازدید
اشتراک گذاری

اولین ماهی که مامان باردار بود حالش اصلا خوب نبود یه روزی انقدر حالت تهوع داشتم که حتی آب هم نمی تونستم بخورم. در اوج تشنگی یه لحظه گریه ام گرفت و گفتم یا امام حسین من از تشنگی مردم چرا کمکم نمی کنی. اون لحظه توی دلم گفتم نذر می کنم اگه بچه پسر بود اسمش رو امیرحسین بذاریم. جالبه بلافاصله حال من بهتر شد و آب آلبالویی که انه بهمون داده بود رو خوردم و تشنگی ام برطرف شد. بعد از اینکه مشخص شد نی نی تو راهی مون پسره ، بابا گفت من دوست دارم یه اسم متفاوتی برای نی نی انتخاب کنم و از اونجایی که اسم آراز رو خیلی دوست داشت این اسم رو انتخاب کرد. بعدش خیلی سر اسم صحبت کردیم و اسم های دیگه ای مثل احسان و عرفان و آدرین و آیدین و ... پیشنهاد شد ولی تا لحظه ی آخر هیچ کدوم تصویب نشد. جالب اینجاست که امیرعلی از همون اول اسم امیرحسین رو انتخاب کرده بود. شب قبل از تولد تو امیرعلی گفت اسم داداش من امیرحسین هست شما هم برین برای خودتون یه نی نی دیگه بگیرین و اسمشو آدرین بذارین. بابا از این حرف اولش خیلی ناراحت شد بعد هم بابا جون بهمون گفت یه اسمی لایق اسم خودتون برای بچه انتخاب کنید و ما تصمیم گرفتیم اسم زیبای امیرحسین رو که از همون اول توی ذهنمون بود برای تو انتخاب کنیم و صبح موقعی که با بابا راهی بیمارستان می شدیم به بابا جون و مامانی گفتیم که اسم نی نی مون امیر حسین هست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)